
דיווח: כוחותינו פוצצו הלילה בית בדרום לבנון
יצחק ביאליק17.9.25
0
4
0
ב-אלמנאר המזוהה עם חיזבאללה מדווחים כי כוחותינו פיצצו הלילה בית לא מיושב בסביבת אזור אלרנדה, בפרברי הכפר עייטא א-שעב בדרום לבנון, לפנות בוקר.
הפיצוץ בוצע, על פי הדיווח, על ידי כוחות קרקעיים שהגיעו למבנה והשמידו אותו, דבר המראה על השליטה החזקה שיש לישראל באזור והאכיפה הבלתי מתפשרת של הפסקת האש.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
