
דובר צה״ל לעזתים: רק 48 שעות מעבר
יצחק ביאליק17.9.25
0
2
0
דובר צה״ל בערבית פרסם היום הודעה רשמית לתושבי העיר עזה ואזוריה, במסגרת השלב השני של מבצע מרכבות גדעון לכיבוש העיר עזה וחיסול הטרור ותומכיו, הוסדרו שעות ומיקומי המעבר המותרים ליציאה דרומה.
בהודעה נמסר כי לצורך הקלה על המעבר נפתח מסלול זמני דרך רחוב סלאח א-דין, המשמש כנתיב מעבר אל דרום הרצועה. המעבר יהיה פתוח למשך 48 שעות, החל מיום רביעי, 17.09.25 בשעה 12:00 ועד יום שישי, 19.09.25 בשעה 12:00.
עוד נמסר כי התושבים נדרשים להשתמש אך ורק בנתיבים שסומנו בצהוב במפה שפורסמה, ולהמשיך את דרכם דרומה דרך ואדי עזה. בצה״ל נדגישו כי חובה להישמע להוראות כוחות הביטחון ולשלטי התנועה במקום.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
