דובר צה''ל 

הרמטכ"ל זמיר: "אנחנו יוצאים להתקפה עוצמתית על מעוז החמאס"
חדשות 040416.9.25
0
2
0
הרמטכ"ל רא"ל אייל זמיר נאם היום בפתח המבצע של כוחותינו לכיבוש העיר עזה ואמר: "אנחנו יוצאים להתקפה עוצמתית על מעוז החמאס".
זמיר הוסיף: "צה"ל הוא צבא העם, זה מקור כוחו. כמפקדו של הצבא, מחובתי להציג לפני כל פעולה את כלל המשמעויות הביטחוניות האפשריות. כלל הסיכונים וההזדמנויות הוצגו בפני הדרג המדיני בבהירות ובמקצועיות. כעת, אנו מעמיקים את ההישג שיאפשר לקרב את סיום המלחמה".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
