
בן גביר בהרמת כוסית במשטרה: "נקים שכונה לשוטרים על חוף הים בעזה"
בטקס הרמת כוסית בטקס מצטיינים המשטרה לכבוד השנה החדשה, במשטרת ישראל, התייחס השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, למלחמה בעזה ולתנאי השוטרים ואמר: "אחרי שהקמנו שכונות, אני רוצה להקים שכונה מפוארת נוספת לשוטרים על חוף הים ברצועת עזה - מקום מושלם".
מדברי השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "ברגעים אלו, כשעם ישראל מתכונן לפתיחת השנה החדשה, אנו מתכנסים כאן בטקס ממלכתי כדי להביע תודה והערכה לשוטרי ישראל – אלה שנמצאים בחזית, מגלים אומץ לב ומסירות נפש, ושומרים על ביטחוננו יום ולילה. זוהי שעת כבוד לאומית, ובה אנו אומרים בקול ברור: העם אתכם, המדינה אתכם.
בתוך כל המשאבים והסיוע שלנו למשטרה השקענו גם בדיור לשוטרים בשדרות, באר שבע, בית שמש, ובשכונת נחלאות בירושלים.
ובעזרת השם, אני כבר מתכנן את השכונה הבאה לשוטרים, שתהיה באחד המקומות היפים במזרח התיכון - נסיים את ההכרעה בעיר עזה, ונקים שם שכונת שוטרים מפוארת מול הנוף של הים. התיישבות מביאה ביטחון, והגיע הזמן להתיישבות יהודית בעזה.
זה לא יהיה סתם דיור, זה יהיה סמל לאמונה ולחזון שלנו".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
