
לא עוצרים | בניין נוסף יופצץ בקרוב בעיר עזה
יצחק ביאליק14.9.25
0
5
0
דובר צה"ל בערבית, תא"ל אביחי אדרעי, הוציא הודעת פינוי לבניין נוסף הסמוך לנמל העיר עזה ושכונת אל-רימאל. זהו הבניין השני היום שמפונה על ידי דובר צה"ל, כאשר במהלך הבוקר הושמד רב קומות בשכונה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
