
כנופיות בדואיות גנבו תשתיות יקרות ערך - המשטרה תפסה "על חם"
שוטרי מחוז דרום פעלו בנחישות וסיכלו כנופיות בדואיות שעסקו בגניבות תשתית תקשורת בהיקף עצום, בשווי מוערך של מיליוני שקלים. בפעילות מבצעית נעצרו ארבעה חשודים מהפזורה הבדואית, כשברשותם רכוש גנוב וכלי פריצה.
החקירה הסמויה שניהלה יחידת הימ״ר חשפה שיטת פעולה מתוחכמת של הכנופיות, שפגעו בעשרות מתקני תקשורת ברחבי הארץ וגרמו נזק כבד לחברות הסלולר ולציבור. אתמול הובילה החקירה למבצע רחב בשיתוף לוחמי סה״ר והיחידה האווירית.
השוטרים הצליחו לתפוס את הגנבים “על חם”: כנופייה ראשונה נעצרה סמוך לתחנת דלק בקלנסוואה עם סוללות ליתיום וכלי פריצה. כנופייה שנייה נעצרה בכביש 6 עם שלל דומה.
החשודים, בני 19, 28, 31 ו-43, הועברו לחקירה בימ״ר דרום, והיום יובאו להארכת מעצר בבית המשפט.
במשטרה מדגישים: ״לא ניתן יד לפגיעה בתשתיות החיוניות של מדינת ישראל. נמשיך לפעול בתקיפות נגד כנופיות הגנבים ולהגן על הציבור״.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
