
בניין נוסף בעזה בדרך להיהרס | דו"צ בהודעת פינוי
יצחק ביאליק14.9.25
0
3
0
דובר צה״ל בערבית פרסם אזהרה דחופה לתושבים באזור נמל עזה ובשכונת רמאל הדרומית, לקראת הפצצת בניין "אל־כואת׳ר".
בהודעה נמסר כי כוחותינו יתקפו את המבנה בקרוב, לאחר שנחשף כי קיימות בו ובסביבתו תשתיות טרור של חמאס. צה״ל קרא לאזרחים להתרחק מיידית דרומה לאזור ההומניטרי במואסי.
בצה״ל הדגישו: מי שלא יתפנה - מסכן את חייו.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
