
דובר צה"ל שב ומזהיר: "צאו מהעיר עזה ודווחו לנו בטלפון על מחבלי חמאס"
יצחק ביאליק10.9.25
0
1
0
דובר צה״ל בערבית, תת אלוף אביחי אדרעי, פרסם שוב אזהרה לתושבי עזה והסביבה והדגיש כי עליהם להתפנות מידית דרומה, לעבר האזור ההומניטרי במואסי.
אדרעי כתב בערבית: ״אל כל תושבי העיר עזה והמתגוררים בכל שכונותיה – מהעיר העתיקה ועד התפוח במזרח ועד הים במערב – מי שעדיין לא פינה את המקום, שיעשה זאת מיידית. צה״ל נחוש לחסל את חמאס ויפעל בעוצמה רבה בעיר עזה כפי שפעל ברחבי הרצועה. למען ביטחונכם, פנו מיד דרך ציר אל-רשיד דרומה לאזור ההומניטרי במואסי. הישארותכם באזור מסוכנת ביותר״.
בנוסף, דובר צה״ל צירף מספר טלפון – 052-9625830 אליו יכולים האזרחים לדווח על מחסומים שמקימים מחבלי חמאס או על ניסיונות למנוע מהם להתפנות.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
