
"מיליון על המפה": מועצת שומרון משיקה מיזם ענק וקוראת לאזרחים לבוא לטייל
מועצת שומרון יוצאת היום בפרויקט לאומי חדש וחסר תקדים. הפרויקט "מיליון על המפה", מטרתו להביא מיליון אזרחי ישראל לטייל בשומרון.
במסגרת המיזם יופעלו טיולי קבוצות באוטובוסים מסובסדים בליווי מורי דרך, לצד ימי שיא חודשיים למשפחות ביישובים ובאתרי תיירות מרכזיים, בהם יתקיימו הרצאות של דמויות ציבוריות מוכרות, לצד פעילות קהילתית ועמדות קפה באתרים ייחודיים.
המבקרים ייחשפו לעולם עשיר של מורשת, טבע וציונות: אתרי תנ״ך וארכיאולוגיה, נופים עוצרי נשימה, יקבים וכרמים בינלאומיים, חקלאות פורחת ומעיינות, בלב ההיסטוריה של עם ישראל.
הפרויקט, המשדרג את מיזם הסיורים "שומרון - נעים להכיר" ו"משקפת", נתמך בתרומות מהארץ ומארה"ב שגייס ראש מועצת שומרון יוסי דגן. ידידי השומרון כבר תרמו מיליונים מאז תחילת המלחמה לציוד ביטחוני ליישובים, כעת הם תורמים גם למיזם החיבור הלאומי.
דגן אמר: "אנחנו נרגשים להשיק את 'מיליון על המפה'. דווקא עכשיו, בעיצומו של מאבק על ריבונות, עם ישראל מוזמן לבוא לשומרון, לטייל, להכיר ולהתחבר ללב של המדינה. זהו יעד לאומי ציוני מהמעלה הראשונה, ואנחנו נשקיע כל שנדרש כדי שכל אזרח יוכל להגיע ולהתחבר".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
