
לקראת תקיפה | הודעת פינוי לבניין נוסף בעזה
יצחק ביאליק10.9.25
0
0
0
כוחותינו ממשיכים לתקוף, להפיל בנינים ולטהר שטחים בעיר עזה וסביבותיה. דובר צה''ל בערבית, תא"ל אביחי אדרעי, פרסם הודעת פינוי לבניין בעיר עזה בשכונת רימל.
תקיפת הבניין מצטרפת לסדרה נוספת של בניינים שהותקפו בימים האחרונים, על ידי כוחותינו, זאת לאחר הודעות הפינוי שנשלחו לכלל תושבי העיר, כחלק מהשלב השני במבצע מרכבות גדעון.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
