נתי שוחט, פלאש 90

אסירים שמחו בכלא על הפיגוע - שב"ס שינו את סיווגם והעבירו אותם אגף
יצחק ביאליק9.9.25
0
5
0
אמש, לאחר פיגוע הטרור הרצחני בירושלים, שני ערבים, אסירים פלילים, מבתי סוהר במרכז הארץ התבטאו באופן לאומני תוך גילויי שמחה.
משירות בתי הסוהר נמסר: "בהתאם להנחיית נציב בתי הסוהר האסירים שהיו מעורבים באירוע הוצאו מתאיהם, הועמדו לדין משמעתי, סווגו כביטחוניים והועברו לבית סוהר בטחוני".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
