חיים גולדברג / פלאש 90

14 פצועים מהפיגוע אמש עדיין מאושפזים - שניים במצב קשה
יצחק ביאליק9.9.25
0
2
0
הבוקר, מאושפזים בבתי החולים בירושלים עשרות מנפגעי הפיגוע הקשה שאירע אמש בשכונת רמות. חלק מהפצועים עברו ניתוחים במהלך הלילה, אחרים שוחררו, ומאות הגיעו לקבלת טיפול במצב של חרדה.
בבית החולים שערי צדק ביחידה לטיפול נמרץ מאושפזות 2 פצועות מורדמות ומונשמות במצב קשה אך יציב.
4 פצועים נוספים במצב בינוני נותחו במהלך הלילה.
בנוסף, מעל 30 נפגעי חרדה הגיעו למוקד הטיפול הנפשי שנפתח בבית החולים, והוא ימשיך לפעול גם בימים הקרובים.
בבית החולים הדסה הר הצופים מאושפזים 4 נפגעים – אחד במצב בינוני עם פציעת ירי ושלושה במצב קל.
בבית החולים הדסה עין כרם מאושפזים 4 נפגעים – אחת במצב בינוני עם פציעת ירי ושלושה במצב קל.
כ-25 נפגעים במצב קל ונפגעי חרדה ששוחררו אתמול כבר שבו לבתיהם.
אנו מאחלים לכל הפצועים רפואה שלמה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
