צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל הנחה על סגר מלא של הכפרים מהם יצאו המחבלים: "נרדוף אחרי קיני הטרור בכל מקום"
פז אבוחצירה8.9.25
2
5
0
הרמטכ"ל רא"ל אייל זמיר קיים סיור בנקודת תצפית על הכפרים מהם יצאו המחבלים לפיגוע הרצחני בצומת רמות שבירושלים.
הרמטכ"ל אמר: "אנחנו נמצאים כאן אחרי פיגוע קשה מאוד בלב ירושלים. הנחתי על סגר מלא של המרחב ממנו יצאו המחבלים. נמשיך במאמץ מבצעי ומודיעיני נחוש ומתמשך, נרדוף אחרי קיני הטרור בכל מקום ונסכל את תשתיות הטרור ומארגניו. עלינו ללמוד, לתחקר ולהפיק את הלקחים.
אנחנו בעיצומו של יום עם פעילות עצימה בכל הגזרות, אנחנו מרחיבים את הפעולה להכרעת החמאס ופועלים בצורה התקפית ויזומה בכל מקום. המחבל נוטרל על ידי לוחם צה״ל מחטיבת החשמונאים ואזרח נוסף. זו דוגמה לקצה המבצעי שמצופה מלוחמי צה״ל. הערכה רבה על קור הרוח והחתירה למגע שהם הפגינו. אני שולח את תנחומיי העמוקים למשפחות הנרצחים, ומאחל החלמה מהירה לפצועים".
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
