דובר צה"ל

צה״ל: ״מבטלים את ההפוגה ההומניטרית בעיר עזה״
תום אברמסון29.8.25
0
5
0
בהתאם להערכת המצב ולהנחיות הדרג המדיני, החל מהבוקר בשעה 10:00 לא תחול ההפוגה הטקטית-מקומית של הפעילות הצבאית על מרחב העיר עזה, ״אשר מהווה מרחב לחימה מסוכן״ - כך נמסר מצה״ל.
״נמשיך לתמוך במאמץ ההומניטרי ברצועה, במקביל להמשך התמרון והפעילות ההתקפית נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה, במטרה להגן על ביטחון אזרחי מדינת ישראל״, הוסיפו בצה״ל.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
