אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון גינה את השחתת בית הרמטכ"ל: "חציית קו אדום"
פז אבוחצירה28.8.25
0
3
0
שר הביטחון ישראל כ"ץ גינה את השחתת בית הרמטכ"ל על ידי פעיל שמאל קיצוני.
השר כ"ץ: "אני מגנה בכל תוקף את המפגינים האלימים שהשחיתו את ביתו של הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, שעושה לילות כימים להגנת מדינת ישראל. זוהי חציית קו אדום ואני מצפה שמערכת אכיפת החוק תמצה עם העבריינים את הדין ותעניש אותם במלוא החומרה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
