יונתן סינדל, פלאש 90

רה"מ נתניהו: "מגנה את השחתת ביתו של הרמטכ״ל על ידי פעילי מחאה קיצוניים"
חדשות 040428.8.25
1
4
0
רה"מ בנימין נתניהו גינה הערב בחריפות את פעילי השמאל, אשר שפכו צבע אדום סמוך לביתו של הרמטכ"ל רא"ל אייל זמיר.
נתניהו: "אני מגנה את השחתת ביתו של הרמטכ״ל אייל זמיר על ידי פעילי מחאה קיצוניים. צה״ל בהובלת הרמטכ״ל פועל במוסריות ונחישות כדי להכריע את החמאס ולהשיב את כל חטופינו, ויש להוקיע כל ניסיון לפגוע בו ובמפקדיו".
"אני קורא לרשויות אכיפת החוק למצות את הדין עם מבצעי המעשה הנפשע", הוסיף רה"מ.

1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
