דובר צה"ל

הרמטכ"ל תוקף את גדעון לוי: "חוצה כל קו אדום"
יצחק ביאליק28.8.25
0
2
0
הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, תקף בחריפות את טורו של גדעון לוי בעיתון הארץ, שבו כינה את מפקד פיקוד המרכז, אלוף אבי בלוט: "אוֹבֶּרקומנדנט, אלוף הדם, פושע מלחמה".
הרמטכ"ל גינה בתוקף את הדברים ואמר: "אלוף בלוט הוא קצין קרבי מהשורה הראשונה, ערכי ומוסרי, הפועל שנים ארוכות, לילות כימים, למען ביטחון מדינת ישראל ותושביה – ובפרט תושבי יהודה ושומרון. השימוש בדימויים מעוותים נגדו חוצה כל קו אדום".
בצה"ל הבהירו כי הכפשות מסוג זה אינן פוגעות רק בקצין, אלא בניסיון לערער על הלגיטימיות של לחימת כוחותינו בטרור.
"צה"ל פועל וימשיך לפעול למיגור הטרור ביהודה ושומרון, תוך שמירה על הדין ועל ערכיו. הניסיון להטיל דופי באלוף בלוט – משרת ציבור המקדיש את חייו למדינה – פסול בתכלית", נמסר.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
