
שערורייה | לשכת רה"מ: "מתנצלים עמוקות על התקרית בבית החולים נאצר, הצבא עורך חקירה יסודית"
פז אבוחצירה25.8.25
0
0
0
עוד לפני התחקיר הראשוני, לשכת ראש הממשלה פרסמה התנצלות על "התקרית" בבית החולים נאצר שבחאן יונס.
בהודעה נכתב: "ישראל מביעה צער עמוק על התאונה התקרית הטראגית שארעה היום בבית החולים נאצר. אנו מעריכים את עבודתם של עיתונאים, צוות רפואי וכלל האזרחים. הצבא עורך חקירה יסודית. מלחמתנו היא עם מחבלי חמאס. מטרותינו הצודקות הן להביס את חמאס ולהשיב את חטופינו הביתה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
