דובר צה"ל

גורם ביטחוני: על בית החולים הייתה מצלמה שסיכנה את כוחותינו
יצחק ביאליק25.8.25
0
1
0
לאחר ההודעה המתנצלת של דובר צה"ל כי הרמטכ"ל יתחקר את התקיפה שביצעו כוחותינו על בית החולים בחאן יונס, ששימש מחסה לטרור, וכי צה"ל מצר על פגיעה בחפים מפשע, מתברר כי בגג המבנה הוצבה מצלמה ששימשה את חמאס לצורכי תיעוד ומעקב אחר הכוחות.
על פי גורם הביטחוני, שבוחר לא לגבות את החיילים אלא להתנצל, הכוחות בשטח קיבלו אישור להוריד את המצלמה באמצעות רחפן, אך בפועל ירו שני פגזי טנק, האחד לעבר המצלמה והשני לעבר כוחות החילוץ במקום.
צה"ל ממשיך לחקור את נסיבות האירוע.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
