צילום: תיעוד מבצעי, מד"א

פועל נפצע קשה ממלגזה
יצחק ביאליק25.8.25
0
0
0
פועל נפגע ממלגזה במהלך עבודתו, במפעל בעינת שבשרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים לו טיפול רפואי ומפנים אותו לבית החולים בילינסון. הפועל כבן 60 במצב קשה, עם חבלות בגפיים.
חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א שרון עובד, סיפר: "ראינו את הגבר שוכב כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בגפיים תחתונות. הוא סיפר לנו שהוא נפגע ממלגזה. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".
(תמונה: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
