דובר צה"ל

בכיר ישראלי: "בשלב זה לא תצא משלחת לקטאר או לקהיר"
חדשות 040421.8.25
0
1
0
גורם ישראלי הבהיר הערב כי "ישראל לא שולחת בינתיים משלחת לדוחא או קהיר".\
כזכור, קודם לכן אמר נתניהו כי הנחה "להתחיל במשא ומתן מיידי על שחרור כל חטופינו וסיום המלחמה בתנאים שמקובלים על ישראל".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
