מיכאל דימנשטיין, לע״מ

סאלח אבו חוסיין, אזרח ישראל, הושב מהכלא הלבנוני אחרי שנה
יצחק ביאליק21.8.25
0
0
0
בתום משא ומתן ארוך שהתקיים מתחת לרדאר, סאלח אבו חוסיין, ערבי ישראלי, הושב מהכלא הלבנוני לאחר שהיה כלוא בו למשך שנה. האזרח הועבר במעבר ראש הנקרה, מידי הרשויות בלבנון לידי מתאם השבויים והנעדרים תא״ל (מיל׳) גל הירש.
לאחר תשאול ובדיקה רפואית ראשונית, הועבר האזרח על ידי צה״ל לבדיקות מקיפות בבית החולים לאחריהן יפגוש את משפחתו. נסיבות מעצרו נמצאות בבדיקת כוחות הביטחון.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
