אבשלום שושני, פלאש 90

בנתב"ג לא שובתים אך ממליצים להיערך מראש | כל הפרטים
יצחק ביאליק16.8.25
0
1
0
רשות שדות התעופה מעדכנת כי כלל מתקני הרשות יפעלו מחר כסדרם, ולא יצטרפו למחאות השמאל.
יחד עם זאת מומלץ לנוסעים המגיעים מחר לנתב”ג לקחת בחשבון כי ייתכנו פקקים בדרך לנמל התעופה, ולהיערך בהתאם. אל דלפקי הצ’ק-אין לטיסות ייפתחו כרגיל, שלוש שעות לפני מועד ההמראה, ואין צורך להגיע לשדה מוקדם יותר.
בנוסף אומרים ברשות שדות התעופה ממליצים לבצע רישום לטיסה מהבית, כולל הנפקת כרטיס העלייה למטוס, לוודא כי לא נותרו נשק או תחמושת בתיקים ולבדוק היטב מאיזה טרמינל ומאיזו קומה יוצאת הטיסה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
