תיעוד מבצעי, מד"א

החום הכבד בארצנו: גבר אותר ללא רוח חיים בטבריה עם סימני מכת חום
חדשות 040414.8.25
0
0
0
גבר כבן 55 מת הערב בטבריה, כשעל גופו זוהו תסמינים של מכת חום.
הגבר אותר כשהוא ללא דופק ואינו נושם ופונה על ידי מד"א לבית החולים מרכז רפואי צפון (פורייה), שם הצוותים הרפואיים נאלצו לקבוע את מותו.
זהותו של הגבר טרם זוהתה, והנושא הועבר לטיפול המשטרה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
