
סמוטריץ' מודה לנתניהו: "בוויכוח על עזה אך מגבה ביו"ש"
לאחר ששר האוצר, בצלאל סמוטריץ', תקף את החלטת הקבינט בנוגע לכיבושה של העיר עזה, ואף אמר: "איבדתי את האמון שנתניהו יכול ורוצה להוביל להכרעה וניצחון", כעת הוא מפרגן לראש הממשלה נתניהו אחרי ההחלטות ההיסטוריות בנוגע לבניה בשטח E1 האסטרטגי, סמוך למעלה אדומים.
שר האוצר סמוטריץ': "אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו, אנחנו אומנם בוויכוח נוקב על המשך המערכה בעזה, אבל בכל מה שנוגע ליהודה ושומרון הוא מגבה אותי".
באירוע משותף למועצת יש״ע ועיריית מעלה אדומים להכרזה על הקמת שכונת E1 אמר השר סמוטריץ׳ שהוביל את ההחלטה: "מי שמנסה היום בעולם להכיר במדינה פלסטינית – יקבל מאיתנו תשובה בשטח. לא במסמכים, לא בהחלטות או בהצהרות – אלא בעובדות. בעובדות של בתים, שכונות, כבישים ומשפחות יהודיות בונות חיים. הם ידברו על חלום פלסטיני – ואנחנו נמשיך לבנות מציאות יהודית. המציאות הזו קוברת סופית את רעיון המדינה הפלסטינית, כי אין במה להכיר ואין למי להכיר.
אני קורא מכאן ביום החשוב הזה לראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיע העת להחיל את הריבונות הישראלית ביהודה ושומרון, להוריד מהפרק לנצח את רעיון חלוקת הארץ ולוודא שעד ספטמבר למנהיגים הצבועים באירופה לא יהיה במה להכיר".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
