יונתן זינדל, פלאש 90

הממשלה תאשר 1.8 מיליארד ש"ח לטובת הנגב | "זו לא "מחווה", אלא תיקון עוול"
יצחק ביאליק4.8.25
0
3
0
היום בישיבת הממשלה, תאושר הצעת ההחלטה להעברת תקציב על סך 1.8 מיליארד ש"ח לרשויות הנגב המערבי. בסביבת סגן השר אלמוג כהן אומרים כי ההחלטה הזו, היא תוצר של לחץ עקבי על משרד האוצר, לאחר המאבק להענקת מענק הגבורה.
תוכנית השיקום באה לתת מענה ליישובים ולערים שחוו פגיעה כוללת ושמה לעצמה למטרה את הגברת תחושת הביטחון, פיתוח כלכלי, חינוך ורוחה, קידום יזמות, עידוד הגירה ועוד.
סגן השר אלמוג כהן: "תושבי נתיבות, אופקים ועוטף עזה- הם חלוצים מודרניים, שנלחמו בתקומת ישראל, שילמו מחיר כבד והגיע הזמן שמדינת ישראל תכיר בכך בצורה מובהקת, גם בתקציב. אני מודה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, על שהבין את גודל השעה וקיבל את ההחלטה הנכונה. זו לא "מחווה", אלא תיקון עוול".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
