דובר צה"ל 

ללא תמורה, עבור "מעבר בטוח של משאיות סיוע": תושהה פעילות כוחותינו ברצועה
פז אבוחצירה28.7.25
1
2
0
לשכת ראש הממשלה הודיעה באנגלית כי פעילות כוחותינו באזורים מרכזיים תושהה מדי יום בין השעות 10:00 ל-20:00.
בנתיבים המאובטחים, תושהה הפעילות בין השעות 06:00 ל-23:00, בכדי "שיבטיחו את מעברן הבטוח של שיירות סיוע נוספות", כך נכתב בהודעה.
וכל זאת ללא שחרור חטופינו ומידע על מצבם הרפואי.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
