אבשלום ששוני, פלאש 90

רשות התעופה: "עובדים בשיתוף פעולה עם העובדים - מתנצלים על העיכובים"
חדשות 040425.7.25
0
1
0
עובדי נתב"ג פתחו הבוקר ב'שביתה איטלקית' כמחאה על תנאי שכרם. כתוצאה מכך, לא מבצעים פריקה והעמסה של המזוודות בנמל התעופה.
בשל מחאת העובדים, עומסים כבדים נוצרו במקום. אחד מהנוסעים אמר ל-0404: "מתרחש פה בלאגן שלם, אנחנו כבר מעוכבים בשדה מספר שעות ואף אחד לא מדבר איתנו".
דובר רש"ת: ״הנהלת רש"ת עובדת בשיתוף פעולה עם העובדים. לאור העומס, אנחנו פועלים על מנת לפתור את הסוגיה בהקדם, מתנצלים בפני הנוסעים על העיכובים״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
