
תושבים באזור אשלים שבנגב הונחו להסתגר בביתם בשל דליפת חומר מסוכן
פז אבוחצירה23.7.25
0
0
0
תושבי אשלים והסביבה שבנגה הונחו להסתגר בביתם בעקבות דליפה של חומר מסוכן אשר נפלט לאוויר.
לוחמי האש פועלים בזירה להכלת האירוע יחד עם צוותי משטרה והגנת הסביבה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
