הבית הלבן

טראמפ במהלך חשוב: מוציא שוב את ארה"ב מאונסק"ו "ארגון אנטי-ישראלי קיצוני"
יצחק ביאליק22.7.25
0
2
0
נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, החליט: ארה"ב תפרוש מאונסק"ו. כך פורסם היום ב"ניו יורק פוסט".
לפי גורם בבית הלבן, טראמפ רואה בארגון התרבות והחינוך של האו"ם גוף בעל אג'נדה אנטי-ישראלית ואנטי-אמריקנית מובהקת.
טראמפ כבר הוציא את ארה"ב מאונסק"ו בכהונתו הקודמת, לאחר שזיהה את הטיה הבוטה נגד ישראל. הנשיא ביידן החזיר את ארה"ב לארגון – וכעת טראמפ מבקש שוב לתקן את העוול.
הצעד זוכה לברכות רבות מצד תומכי ישראל: "סוף סוף נשיא שעומד לצד האמת והצדק – לא משתף פעולה עם גופים שמכפישים את העם היהודי".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
