
כנס הריבונות בעזה | "אין דרך להחזיר חטופים מלבד הכרעת החמאס והתיישבות יהודית"
כנס הריבונות וההתיישבות ברצועת עזה התקיים היום בכנסת, ביוזמת חברי הכנסת צבי סוכות ולימור סון הר מלך, ובהשתתפות שרים, ח"כים, ראשי תנועות ההתיישבות ונציגי משפחות החטופים.
השר יצחקוסרלאוף אמר: "יצאנו מחבל עזה וקיבלנו את המחבלים בבתים שלנו. החזרה הביתה היא משימה שתשיב את הביטחון. התיישבות שווה ביטחון, שווה מוסריות, שווה יהדות – ובעז"ה כמה שיותר מהר".
ח"כ סון הר מלך הוסיפה: "אנחנו צריכים להתחיל לבנות את חבל עזה מחדש. יש כבר תכנונים, תשתיות וגרעינים. לא עוד נצרים נצורים, אלא ערים גדולות ובצורות".
ח"כ צבי סוכות הצהיר: "7 באוקטובר חשף לכולם את טעות הגירוש. אנחנו נבנה את רצועת עזה – לא רק את גוש קטיף, אלא הרבה יותר מזה. המקום הזה שייך לעם ישראל".

השר סמוטריץ': "יש לנו הזדמנות אדירה. נתקן את החטא של גירוש המתיישבים. יש תמיכה מארה"ב ניישב את עזה ונחבר אותה אל מדינת ישראל".
דניאלה וייס ציינה כי ישנם כבר שישה גרעיני התיישבות, עם למעלה מ־1,000 משפחות מוכנות: "הפרק של עזה ערבית נגמר – הזמן להתיישב הוא עכשיו".
עידן ברוך, אחיו של החטוף אוריאל ברוך, הכריז: "אני רוצה להיות מספר 1,001 בגרעיני ההתיישבות. נקים את נאות אוריאל לזכרו. על כל חטוף שכונה, על כל חלל רחוב. זה הזמן לקחת את מה ששייך לנו".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
