הבית הלבן

טראמפ על איראן: "אם צריך נתקוף שוב"
יצחק ביאליק22.7.25
0
1
0
באיראן אמרו כי לא יוותרו לעולם על העשרת אורניום: "זו גאווה לאומית". נשיא ארה"ב, טראמפ הגיב: "מתקני הגרעין שלהם הושמדו. אם צריך נתקוף שוב".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
