תום אברמסון

המשטרה עצרה גבר ואישה בחשד לתקיפה ואיומים נגד צוות רפואי באילת
יצחק ביאליק20.7.25
0
1
0
משטרת מרחב אילת פתחה אמש בחקירה, בעקבות דיווח אודות עבירות אלימות כלפי צוות רפואי במיון של בית החולים ״יוספטל״ באילת. שוטרי הסיור של מרחב אילת הוזעקו למקום ועצרו לחקירה גבר ואישה (50,49) בחשד למעורבותם באירוע.
מהחקירה עולה כי בין החשודים לצוות הרפואי במקום החל ויכוח מילולי, במהלכו דחפה החשודה רופאה בעוד החשוד איים על הרופא שטיפל בו וזאת על רקע שביעות רצונם מהמענה שניתן להם. החשודים נעצרו לחקירה, בתומה שוחררו בתנאים מגבילים.
משטרת ישראל: "רואים בחומרה את עבירות האלימות נגד צוותים רפואיים ותמשיך במאבקה הנחוש נגד אלימות כלפי עובדי ציבור בכלל וצוותים רפואיים בפרט המשרתים את הציבור ופועלים למען הצלת חיי אדם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
