
הודעת הפינוי חושפת - צה"ל מכתר את רצועת עזה
יצחק ביאליק20.7.25
1
1
0
דובר צה"ל בערבית, תא"ל אביחי אדרעי, הוציא הודעת פינוי חדשה לאזור דיר אל-בלח ברצועת עזה. בהודעה ניתן לראות כי כוחותינו פועלים לכתר את הרצועה, על מנת לנצח את הטרור ועוזריו באזורים שכוחותינו לא פעלו בהם עד כה מתחילת המלחמה.
ההודעה מגיעה בעקבות ההתקדמות של כוחותינו בלחימה, בה נכתב: "צבא ההגנה ממשיך לפעול בעוצמה רבה להשמדת יכולות האויב והתשתיות הטרוריסטיות באזור, כאשר הוא מרחיב את פעילותו באזור זה לפעול בשטח שבו לא פעל בעבר. למען ביטחונכם, פנו את המקום מיד והתפנו דרומה לעבר אל-מוואסי".
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
