פלאש 90

מוקדם מדי: הפועל ב"ש נוצחה בפנדלים והודחה ממוקדמות הליגה האירופית
חדשות 040417.7.25
0
0
0
מחזיקת הגביע הודחה הערב ממוקדמות הליגה האירופית לאחר הפסד 3:1 ללבסקי סופיה בדו קרב פנדלים. 90 הדקות הראשונות הסתיימו ב-0:0 - בדיוק כמו התוצאה בבולגריה בשבוע שעבר.
בתום ההארכה התוצאה הייתה 1:1 והקבוצות ניגשו להכרעה מהנקודה הלבנה, אבל אילון אלמוג, קינגס קאנגווה ואלון תורג'מן החמיצו בזה אחר זה. המאמן רן קוז'וק אמר בסיום: "מרגיש לא טוב, היינו צריכים לנצח ב-90 דקות. האדום שספגנו נתן להם את הביטחון בחזרה. אני חושב שעשינו משחק טוב, הגענו למצבים שהיו צריכים להסתיים עם גול.
שלטנו לאורך יותר מ-90 דקות, אבל בסוף צריך לנצח ולא הצלחנו. הגיעו המון אוהדים לתמוך בנו, הרגשנו מאוד טוב במשחק ובהארכה. האדום טרף את הקלפים, אבל גם אחריו היינו צריכים לתת עוד טיפה כדי למנוע את המצב הזה שהם כבשו ממנו. מבאס מאוד
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
