
נער כבן 15 נהרג מפגיעת מיניבוס בפתח תקווה
פז אבוחצירה7.7.25
0
0
0
נער כבן 15 שרכב על אופניים חשמליות נהרג מפגיעת מיניבוס ברחוב שרגא רפאלי בפתח תקווה.
צוותי מד"א ביצעו בו פעולות החייאה ומותו נקבע בבית החולים.
המשטרה פתחה בחקירה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
