
אביו של החטוף זועם על בג"ץ: "לא צלב אדום ולא זכות עמידה לנציגי הנוחבות"
יצחק ביאליק2.7.25
0
3
0
צביקה מור, יו"ר פורום תקווה, אביו של החטוף איתן, מפרסם ברשת X פוסט זועם על התנהלות בג"ץ ביחס למחבלי הנוח'בה. לדבריו שופטי בית המשפט העליון דנים בהכנסת אנשי הצלב האדום למתקני הכליאה, בעוד המחבלים אפילו לא מעבירים רשימה של החטופים.
דבריו של צביקה: "כעת בבג"ץ בהרכב של עמית, ברק-ארז וסולברג, דיון סגור עם נציגי צה"ל המבקשים אורכה לעתירה של נציגי זכויות המפלצות להכניס צלב אדום לנוחבות. כל עוד חמאס מסרב להמציא לישראל אפילו רשימה של החטופים - לא צלב אדום ולא זכות עמידה לנציגי זכויות הנוחבות!"

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
