תיעוד מבצעי מד"א

שני רוכבי אופנוע החליקו בבני ברק - מצבם קשה ובינוני
חדשות 04042.7.25
0
0
0
שני רוכבי אופנוע כבני 19 נפצעו הלילה באורח קשה ובינוני מהחלקה בדרך אם המושבות בבני ברק.
צוות מד"א פינה אותם לבית החולים שיבא בתל השומר.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
