משרד הביטחון

מנכ"ל משרד הביטחון: "החל מרוץ החימוש לעימות הבא עם איראן"
פז אבוחצירה25.6.25
0
0
0
מנכ"ל משרד הביטחון האמיר האלוף (במיל') אמיר ברעם, ביקר בחברת רפאל וקיים הערכת מצב עם יו"ר החברה ד"ר יובל שטייניץ', המנכ"ל יואב תורגמן ובכירים נוספים.
ברעם אמר: "בשם מערכת הביטחון כולה, הגעתי לכאן כדי לומר לכם תודה. רפאל הייתה שותפה מלאה בכל הממדים: בהתקפה, במכת הפתיחה, בסיכול שיגור הטילים בשטח איראן וכמובן בהגנה על העורף. מדינת ישראל חייבת לצאת כעת למערכה מואצת של הצטיידות. איראן לא נעלמה ולא ויתרה על שאיפותיה. המירוץ לקיזוז היתרון הטכנולוגי הישראלי וההתחמשות לקראת העימות הבא החלו. על אף ההצלחה המבצעית הבלתי רגילה, עלינו לפעול בתחושה של דחיפות, להאיץ דרמטית את כל מערכי הייצור ולפתח את הדורות הבאים של מערכות הלחימה. נדרשת התגייסות לאומית של כלל גופי המדינה למערכה על ההצטיידות".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
