
משרד החוץ האיראני מודה: "מתקני הגרעין נפגעו קשה"
יצחק ביאליק25.6.25
0
2
0
דובר משרד החוץ האיראני מודה, בשיחה עם כתבים: "מתקני הגרעין נפגעו בצורה קשה בתקיפה האמריקנית".
מוקדם יותר, היום, חשף טראמפ כי ישראל מחברת דו"ח על הנזק בפורדו, אחרי ביקור של סוכנים מטעמה במקום.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
