דוד כהן, פלאש 90

תחקיר פגיעת הטיל בחיפה: מדובר בטיל איראני - ולא מיירט
פז אבוחצירה23.6.25
0
0
0
חיל האוויר ופיקוד העורף סיימו את תחקיר פגיעת הטיל בחיפה אמש, ללא התרעה, כחלק מהמטח האיראני לעבר הצפון.
מהממצאים עולה כי התקיים כשל נקודתי בתהליך הגילוי וכתוצאה מכך, ראש קרב של טיל נפל במרחב חיפה ללא מתן התרעה.
מהתחקיר הופקו מספר לקחים שיוטמעו באופן מיידי. צה"ל מפיק לקחים באופן שוטף ושב ומזכיר כי ההגנה אינה הרמטית.
בצה"ל מדגישים כי לא היה פער במערכת ההתרעה של פיקוד העורף.
גורם בחיל האוויר: "בתהליך השיגור, הטיל נפרד מראש הקרב שלו ונורו מיירטים רק לעבר חלק אחד של הטיל. ראש הקרב נפל בחיפה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
