דוברות המשטרה

חוליה בדואית נעצרה לאחר שגנבה ציוד מבתים שנפגעו מטילים
יצחק ביאליק21.6.25
0
3
0
כוחות המשטרה, מהמחוז הדרומי, עצרו בפעילות מהירה ונחושה, שני בדואים בני 20 אשר גנבו ציוד מבתים שנפגעו, ממתקפת הטילים האירנית בבאר שבע. שני החשודים, נעצרו לחקירה בתחנת באר שבע ובהמשך יובאו בפני בית המשפט בבקשה להארכת מעצרם.

דוברות המשטרה: "שוטרי המחוז הדרומי, לוחמי משמר לאומי דרום ומג״ב ממשיכים בהיערכות מוגברת כפי שהנחה מפקד המחוז, ניצב חיים בובליל, במטרה לשמור על שלום הציבור וביטחונו - בערים, ביישובים ובצירי התנועה - במאבק בפשיעה בצל המלחמה ובמוכנות לטיפול בזירות נפילה".

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
