איחוד הצלה

ראש הממשלה אחרי הפגיעה בבית החולים: "נגבה את מלוא המחיר מהרודנים בטהרן"
יצחק ביאליק19.6.25
0
3
0
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס ברשת X לפגיעה בבית החולים סורוקה ושלח מסר מאיים לאיראנים:"הבוקר, רודני הטרור של איראן שיגרו טילים לעבר בית החולים סורוקה בבאר שבע ולעבר אוכלוסייה אזרחית במרכז הארץ. נגבה את מלוא המחיר מהרודנים בטהרן".

שר הבריאות אוריאל בוסו: "ירי הטיל לעבר המרכז הרפואי סורוקה הוא מעשה טרור וחציית קו אדום. פשע מלחמה של המשטר האיראני שנעשה בכוונת מכוון נגד אזרחים חפים מפשע וצוותים רפואיים שמסורים להצלת חיים. משרד הבריאות נערך מראש, ובזכות הפעולות המיידיות שנקטנו, נמנע אסון כבד מאוד. אני קורא לציבור – אנא, המשיכו להישמע להנחיות פיקוד העורף. זה מציל חיים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
