
כמות הטילים ששוגרה מאיראן הלילה הייתה קטנה | ייתכן וזו הסיבה
כמות הטילים ששוגרה מאיראן הלילה הייתה קטנה, בכל מטח בין עשרות בודדות לבין רקטות בודדות. הלילה לא דווח על נפילות, בניגוד ללילות קודמים בהם אף היו נפגעים בנפש ונזק רב נגרם לרכוש.
אמש, הכריזו הרמטכ"ל וראש הממשלה כי יש לנו 'עליונות אווירית' מלאה בטהרן. עקב כך, כוחותינו מצליחים למנוע הרבה משיגורי הטילים, עוד על הקרקע, טרם שיגורם, דבר שהופך את המטחים לקטנים יותר.
בנוסף, ככל שמשוגרות מספר נמוך של רקטות כך היירוט הופך לקל יותר, וההצלחות הן באחוזים גבוהים יותר.
האם האיראנים עדיין יכולים להצליח לשגר מטח משמעותי? בוודאי. האם אפשר לפספס יירוט גם כשמדובר רק בטיל אחד? אמנם אחוזי ההצלחה של היירוט עולים דרמטית, אבל כבר פגע פעם טיל תימני בודד, סמוך לנתב"ג. גם טיל בודד מתימן מכניס המון אזורים למקלט, בגלל החשש משברי יירוט, כך גם טיל בודד מאיראן.
לסיום, שמרו על הוראות פיקוד העורף, הן מקטינות את סיכויי הפגיעה משמעותית, ההוראות מצילות חיים.

נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
