ערוץ 14

אחרי האיום האיראני לתקוף את ערוץ 14 | זו הודעת מנכ״ל הערוץ לעובדים
ארד גולן16.6.25
0
6
0
מנכ״ל ערוץ 14, אריאל אדרי, פנה לעובדי הערוץ בעקבות האיום האיראני לתקוף בטילים את בניין הערוץ.
אדרי כתב בקבוצת הוואטסאפ של העובדים: ״שלום לכולם, אם תהיה התרעה - אבקש מכולם להתפנות למקלט ולקרוא פרק תהילים להצלחת עם ישראל וחיילי צה״ל״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
