
דובר צה"ל בערבית לתושבי צפון הרצועה: "אין לחזור לבתים"
פז אבוחצירה4.6.25
1
1
0
דובר צה"ל בערבית אל"מ אביחי אדרעי הוציא הודעת אזהרה לתושבי צפון הרצועה המתכוונים להגיע לבתיהם.
"שחזר או מתכוון לחזור למרחבים בית להאיה, ג׳באליה ובית חאנון ושכונותיהם, השטח שמצפון לרחוב 'סאלח חלף' ורחוב 'אלקודס' הינו מרחב לחימה מסוכן", כתב אל"מ אדרעי. "צה"ל פועל במרחב בעוצמה רבה מאוד", הוסיף.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
