
השר לוין: ״בישיבת הממשלה הקרובה תעלה הדחת היועמ״שית״
שר המשפטים וסגן רה״מ יריב לוין צפוי להעלות לדיון בישיבת הממשלה הקרובה ביום ראשון הצעת מחליטים תקדימית, הקוראת לפתוח בהליך הדחה של היועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב-מיארה.
״מחזק את שר המשפטים יריב לוין על ההחלטה להביא להדחתה של היועמשית בישיבת הממשלה הקרובה״, כתב השר יואב קיש. היועמשית היא שחקנית פוליטית, אינה מבצעת את תפקידה ומשרתת אך ורק את הפלת הממשלה. הגיע הזמן להדיח אותה״.
השר שלמה קרעי הגיב וכתב: ״מהלך ראשוני חשוב, אמיץ ומתבקש!
חובת ההיוועצות בוועדת האיתור לא נועדה לפגוע במשילות ובוודאי לא נועדה למקרי קיצון כמו גלי-בהרב-דיקטטורה. היו לוועדת שמגר כוונות טובות שהובילו אותנו לשבעה מדורי גיהינום. הגיעה העת לתקן.
היועצת המשפטית לא נבחרה מעולם ולא תוכל להמשיך להחריב מבפנים ממשלה נבחרת. הממשלה תדיח – והדמוקרטיה תנצח״.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
