
דיווח: 30 מחוסלים ברצועה | המונים נוהרים לנקודות החלוקה
יצחק ביאליק1.6.25
2
1
0
לפי דיווחים ערביים, כוחותינו חיסלו 30 מחבלים סמוך למוקדי חלוקת אספקה של החברה האמריקנית, באבטחה ישראלית, ברצועת עזה.

ערוצי תקשורת, המזוהים עם ארגון הטרור הרצחני חמאס, טוענים כי מדובר באנשים שבאו לקחת אספקה, המחלישה את שלטונו של ארגון הטרור. אך בפועל, ערבים רבים נוהרים גם היום למרכזי החלוקה, חלקם מודים לטראמפ ואף לראש הממשלה נתניהו, זאת למרות שהם שמחו ברצח וחטיפת יהודים בתחילת המלחמה.

https://www.0404.co.il/?p=1076925
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
