דובר צה"ל

קרוב ל-1000 כטב"מים | נתוני השימוש המבצעי במערכת הלייזר
יצחק ביאליק29.5.25
0
0
0
מרכת הלייזר "מגן אור", להגנה מפני איומים שונים, נקלטה בחיל האוויר במהלך המלחמה. החייל, בהובלת מערך הההגנה האווירית, וביצע תהליך הטמעה מהיר ויסודי, במקביל ללחימה ב-7 זירות.
0:00 / 0:00
במהלך המלחמה הוקם הגדוד טקטי, של מערך ההגנה האוירית בחיל האוויר, לוחמי הגדוד נפרסו במרחב הצפון ויירטו מעל 35 כטב״מים של חיזבאללה ששוגרו מלבנון.
מתחילת המלחמה, חיל האוויר יירט קרוב ל-1000 כטב״מים מכל הזירות. במקביל לפגיעה קשה ורציפה במערכי האש של האויב.


0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
