תומר ניוברג, פלאש 90

השר זוהר: "פריצת מפגינים אלימים למצודת זאב - חציית קו אדום"
חדשות 040428.5.25
0
0
0
השר מיקי זוהר התייחס הערב לפריצת מפגיני השמאל למטה הליכוד במצודת זאב בתל אביב וכתב ברשתות החברתיות: "הפריצה למצודת זאב על ידי מפגינים אלימים היא חציית קו אדום".
"זו אלימות פוליטית מהסוג המסוכן ביותר ומחדדת לכולנו כמה אנחנו כפסע מרצח פוליטי נוסף בישראל", הוסיף זוהר. "השב״כ והמשטרה צריכים להתערב בנושא ולוודא שכל האחראים יובאו לדין. זו לא רק השגת גבול, זו אלימות פוליטית ברמה הכי מסוכנת שיש".
על פי המשטרה, לפחות 60 מפגינים עוכבו לחקירה. אחד השוטרים נפצע ופונה לקבלת טיפול רפואי.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
